...

Saldeo
Wdrożenie

nowe logo SaldeoSmart

Etapy wdrożenia Saldeo – krok po kroku

Saldeo jest to nowoczesny program do odczytywania i digitalizacji dokumentów w firmie lub biurze rachunkowym. Wdrożenie programu Saldeo to kilkuetapowy proces.

Przed zakupem i wprowadzeniem Saldeo w swoim przedsiębiorstwie, warto zapoznać się ze ścieżką wdrożenia tego narzędzia. Należy także wiedzieć, na co zwrócić szczególną uwagę oraz jak zaplanować poszczególne działania.

Konsultacje

Wdrożenie Saldeo przeprowadzane jest w jeden powtarzalny sposób.  

Pierwszym etapem są oczywiście konsultacje oraz zbudowanie wiedzy o produkcie. Najczęściej odbywa się to w rozmowie telefonicznej z doradcą, który odpowie na wszystkie pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości. Dodatkowo konsultant poznaje potrzeby i wymagania przedsiębiorstwa, jakie powinny być spełnione dzięki Saldeo. Podsumowaniem pierwszego etapu jest przygotowanie indywidualnej oferty.

Prezentacja programu

Następnie znając potrzeby, doradca dobierze najlepsze rozwiązania i przedstawi możliwości programu Saldeo podczas prezentacji w siedzibie firmy. Klient będzie mógł zapoznać się z rzeczywistym działaniem programu.

Zakup programu

Kolejnym etapem jest decyzja zakupowa. Po wybraniu konkretnych produktów należy złożyć zamówienie na program Saldeo, poprzez wypełnienie prostego formularza.

Dodatkowo Doradca pomoże w wybraniu odpowiedniego Pakietu wdrożeniowego.

Wdrożenie i szkolenie pracowników

Następnym krokiem jest samo wdrożenie programu.

Wdrożeniowiec wykonuje pełne wdrożenie, na które składa się:

  • Instalacja i konfiguracja Saldeo,
  • synchronizacja z programem księgowym oraz
  • przeszkolenie pracowników w samodzielnej pracy.

Szkolenia realizowane są w postaci warsztatów na rzeczywistych dokumentach w firmie. A więc od dnia szkolenia pracownicy mogą bez problemu pracować i digitalizować faktury i inne dokumenty. Szkolenia dla pracowników to klucz do sukcesu wdrożenia, ponieważ bez świadomości korzyści dla siebie, pracownicy niechętnie podejmą pracę na systemie.

Czas wdrożenia

Czas wdrożenia zależny jest od różnych czyników takich jak np.:  potrzeb przedsiębiorstwa i ilości konsultacji przedwdrożeniowych, dostępności wdrożeniowców oraz płynności realizacji formalności. Jednak zwykle okres ten nie przekracza miesiąca.  

Serwis i opieka powdrożeniowa

Nasi pracownicy zapewnią także najlepszą opiekę powdrożeniową. Odpowiedzą na pojawiające się pytania, przeszkolą nowych pracowników oraz będą reagowali w przypadku nagłych problemów z systemem.

Telefon

SaldeoSmart

SaldeoSMART to dla wielu firm rewolucja w zarządzaniu dokumentami księgowymi

W dzisiejszym dynamicznie rozwijającym się świecie biznesu, efektywne zarządzanie dokumentami księgowymi jest kluczowe dla sukcesu każdej firmy. Tradycyjne metody obróbki dokumentów są często czasochłonne i podatne na błędy, co skłania przedsiębiorstwa do poszukiwania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Jednym z nich jest aplikacja mobilna SaldeoSMART, która zdobywa coraz większą popularność wśród firm różnej wielkości. Co to jest SaldeoSMART? SaldeoSMART to zaawansowane narzędzie do automatyzacji procesów księgowych, stworzone z myślą o firmach i biurach rachunkowych. Aplikacja umożliwia szybkie i łatwe skanowanie, rozpoznawanie oraz przetwarzanie dokumentów księgowych, takich jak faktury, paragony czy umowy. Dzięki zastosowaniu technologii OCR (Optical Character Recognition), SaldeoSMART automatycznie odczytuje dane z dokumentów i integruje je z systemami księgowymi, co znacznie przyspiesza i ułatwia pracę. Najważniejsze funkcje SaldeoSMART Skanowanie i Rozpoznawanie Dokumentów: Aplikacja pozwala na skanowanie dokumentów bezpośrednio z poziomu smartfona. Dzięki technologii OCR, dane z zeskanowanych dokumentów są automatycznie odczytywane i przekształcane na format cyfrowy. Automatyczne Księgowanie: SaldeoSMART integruje się

przeczytaj więcej ->
Krajowy System e-Faktur

Nowe terminy wejścia w życie KSeF. Od 1 lutego 2026 r. obligatoryjny KSeF dla podatników czynnych i zwolnionych z VAT.

Krajowy System e-Faktur, w skrócie KSef, to nowoczesne rozwiązanie technologiczne, które ma na celu zrewolucjonizowanie obiegu faktur w Polsce poprzez ich pełną elektronizację. Jego wprowadzenie wiąże się z szerokimi zmianami dla przedsiębiorców oraz administracji skarbowej. Termin obowiązkowego wejścia KSef został kilkakrotnie przesunięty, co wywołało różne reakcje wśród zainteresowanych stron. Najnowsze informacje wskazują, że obowiązek korzystania z KSef wejdzie w życie od 1 lutego 2026 roku. Przyjrzyjmy się, dlaczego termin ten był kilkakrotnie zmieniany i jakie konsekwencje niesie to za sobą dla polskich przedsiębiorców. W poniższym artykule znajdziemy informację na temat: Zmiany w terminie wejścia Krajowego Systemu e-Faktur  Przyczyny opóźnienia Kluczowe zmiany i wymagania Przygotowania i testowanie Korzyści wynikające z wdrożenia KSeF Główne wyzwania jakie stoją przed przedsiębiorcami Podsumowanie Zmiany w terminie wejścia Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) Ministerstwo Finansów ogłosiło istotne zmiany dotyczące wprowadzenia obowiązkowego Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) dla podatników czynnych i zwolnionych z VAT. Nowa data wejścia w życie

przeczytaj więcej ->
Saldeo

Dostępne nowe funkcje filtrowania w aplikacji mobilnej. Wersja 1.35.

W najnowszej wersji 1.35 aplikacji mobilnej SaldeoSmart wprowadzono kilka istotnych zmian. W poniższym artykule zostaną one pokrótce opisane. SaldeoSmart od lat wspomaga i ułatwia pracę użytkownikom programu. Dzięki niemu, prowadzenie firmy czy biura staje się przyjemniejsze i mniej problemowe. Specjaliści Saldeo stale dbają o jak najwyższy poziom jakości programu, dlatego też co jakiś czas wprowadzane zostają aktualizacje. Tym razem usprawniono filtrowanie w aplikacji mobilnej. Dzięki najnowszej aktualizacji znalezienie interesującego nas dokumentu stanie się dużo prostsze. Zostały wprowadzone  filtry, które podzielono na trzy kategorie: główne, obieg dokumentów KSeF. Dzięki temu podziałowi, proces wyszukiwania stanie się znacznie szybszy.   Kolejną zmianą w programie jest dodana nowa opcja w grupie filtrów „obieg dokumentów” – szybki wybór „Przypisane do mnie”. Dzięki tej nowości możliwe jest wyfiltrowanie tylko tych dokumentów, które zostały przypisane do danej osoby. Jest to wygodna i przejrzysta metoda na wyszukiwanie dokumentów oraz wybór tylko tych danych, które nas dotyczą.   Dodatkowo,

przeczytaj więcej ->
5/5 (1 Review)
5/5 (1 Review)
5/5 (1 Review)
5/5 (1 Review)
5/5 (1 Review)
5/5 (1 Review)
Scroll to Top