Saldeo
Faktury

Saldeo służy nie tylko do odczytywania dokumentów poprzez OCR. Dzięki programowi Saldeo mamy także możliwość wystawiania faktur. Za pomocą aplikacji w prosty sposób opanujemy chaos związany z fakturami sprzedażowymi, ponieważ uporządkujemy wszystkie dokumenty w jednym miejscu. Dodatkowym atutem jest możliwość łatwego dostępu do e-archiwum faktur z każdego miejsca, wystarczy jedynie dostęp do internetu.

Różne rodzaje dokumentów
Za pomocą aplikacji mobilnej lub aplikacji webowej mamy możliwość wystawienia faktur: VAT, zaliczki, korekty czy rachunki. Dodatkowo możliwe jest automatyczne generowanie faktur cyklicznych dla wybranych kontrahentów.
Click&pay
Natomiast wszystkie faktury wystawione w Saldeo, posiadają ciekawą opcję click&pay, która zaszyta jest w dokumencie. Dlatego opłata za fakturę możliwa jest już z poziomu dokumentu.
Faktoring i monitoring
W Saldeo można skorzystać z odblokowania zamrożonych środków finansowych w wystawionych fakturach. Jest to alternatywna metoda finansowania swojej działalności.
Oprócz tego z poziomu programu łatwo i wygodnie można także kontrolować zaległości za wystawione faktury
Natomiast dzięki integracji z ponad 40 programami księgowymi przesyłanie faktur będzie w znacznym stopniu usprawnione i zautomatyzowane. A w razie potrzeby zaawansowana wyszukiwarka w aplikacji pozwoli na szybkie odnalezienie danego dokumentu.
Darmowy pakiet Saldeo Twój asystent
Warto podkreślić, ze dzięki darmowemu pakietowi Twój asystent, mikro i małe przedsiębiorstwa mogą korzystać z kompletu podstawowych funkcjonalności. Pakiet zgodny jest z wymogami prawa oraz zintegrowany z Krajowym Systemem e-Faktur (KSeF).
Bez wątpienia jest idealnym pomocnikiem przy starcie biznesu, pozwoli na kontrolowanie należności oraz rozliczenia z kontrahentami.
Telefon

Budżetowanie w firmie bez chaosu – postaw na SaldeoSMART
Skuteczne zarządzanie budżetem to jeden z filarów dobrze funkcjonującego przedsiębiorstwa. W czasach, gdy tempo zmian rynkowych jest coraz szybsze, kluczowe staje się posiadanie narzędzia, które zapewnia kontrolę nad finansami w czasie rzeczywistym. SaldeoSMART to intuicyjna platforma, która łączy planowanie budżetu, kontrolę wydatków oraz zarządzanie dokumentami – wszystko w jednym miejscu. Dlaczego warto budżetować z SaldeoSMART? 1. Budżet kosztowy gotowy do działania – szybciej niż myśliszSaldeoSMART oferuje jedno z najszybciej wdrażalnych rozwiązań budżetowych na rynku. Nie potrzebujesz kosztownego systemu ERP, aby skutecznie kontrolować finanse – wystarczy lekki, elastyczny i gotowy do pracy system, który dopasowuje się do potrzeb Twojej firmy. 2. Koniec z chaosem w ExceluDzięki zautomatyzowanemu podejściu do budżetowania zyskujesz porządek, przejrzystość i pełną kontrolę nad finansami. Zapomnij o błędach w arkuszach i szukaniu zagubionych faktur – wszystkie dane masz zawsze pod ręką. 3. Struktura budżetu, która wspiera rozwójPrzemyślana struktura budżetu to lepsze planowanie, trafniejsze decyzje i szybka reakcja na

Nowa funkcja w SaldeoSMART -budżetowanie.
Każdy przedsiębiorca wie, że kontrola nad finansami to klucz do sukcesu, niezależnie od skali działalności. Niestety, nie zawsze łatwo o porządek w finansach. Długie godziny spędzone na żonglowaniu danymi w Excelu, niespójne raporty i ręczne sprawdzanie faktur to chleb powszedni wielu firm. Co zrobić, by zyskać pełną kontrolę, ale bez skomplikowanego ERP? Odpowiedzią jest nowa funkcja budżetowania w SaldeoSMART. Dzięki niej przewidywanie wydatków staje się łatwe, szybkie i intuicyjne. Jak działa budżetowanie w SaldeoSMART? Z SaldeoSMART budżet Cię nie zaskoczy – chyba że pozytywnie! Przewiduj wydatki, zanim Cię zaskoczą Jak działa budżetowanie w SaldeoSMART? Przed wdrożeniem funkcji budżetowania użytkownicy SaldeoSMART mogli eksportować dane do Excela, tworzyć zestawienia budżetowe, czy korzystać z raportów, takich jak raporty rozrachunków z kontrahentami. Jednak brakowało całościowego podejścia do planowania i kontrolowania wydatków w jednym systemie. Teraz to się zmienia. Moduł budżetowania w SaldeoSMART pozwala na: Tworzenie budżetów dla różnych działów, projektów czy inicjatyw, Przypisywanie odpowiedzialności

Webinar – Supermoce w księgowości. Jak oszczędzać czas i zyskać więcej wolnego
12 marca 2025 o godz. 14:00 odbędzie się bezpłatny webinar dotyczący Supermocy w księgowości. Jak oszczędzać czas i zyskać więcej wolnego? Zapraszamy do zapisów. Zapisz się na webinar Cel spotkania Chcesz zaoszczędzić czas na najważniejsze zadania? Męczą Cię żmudne procesy księgowe? Dołącz do naszego bezpłatnego webinaru, gdzie pokażemy Ci, jak oszczędzać czas i odzyskiwać kontrolę nad swoimi zadaniami! Dzięki odpowiednim narzędziom i metodom pracy z dokumentami możesz zyskać supermoce, które pozwolą Ci efektywniej zarządzać obowiązkami i odzyskać cenny wolny czas. Dowiedz się, jak to zrobić! Dlaczego warto wziąć udział? Wspólna wymiana doświadczeńRazem z Grzegorzem Hatalą i Zytą Rabką porozmawiamy o tym, jak księgowi mogą usprawnić swoją pracę, dzieląc się sposobami na większą oszczędność czasu i pieniędzy. Sposoby na automatyzację pracyPodzielimy się praktycznymi wskazówkami, jak uprościć powtarzalne zadania, by móc skupić się na tym, co naprawdę istotne w pracy księgowego. Więcej czasu dla siebiePoznasz sposoby, które pozwolą Ci szybciej uporać się z codziennymi obowiązkami,